Bakkie doen

Senseo zette in 2001 het koffiedrinken in Nederland op z’n kop. De Nederlander ging van een ‘potmoment’ naar een ‘kopmoment’. Voortaan kon iedereen zelf bepalen wanneer hij of zij een kop koffie nam.
Wat bleef, is het thuis koffiedrinken. Nog steeds wordt 70 procent binnenshuis gedronken en 30 procent buiten de deur.

Deze cijfers begrijp ik niet goed. De kantoorkoffie is over het algemeen niet te drinken. En als dan in de buurt zoveel zaakjes zijn met lekkere koffie (en ja, ook thee), waarom dan vieze drap drinken?
Na de start in mijn nieuwe baan heeft GreenBean op het Lange Voorhout er een paar vaste klanten bij…

Het vervullen van de onderstaande opdracht was dus totaal geen probleem. Nou ja, behalve dan dat het werkoverleg niet saai is. Daar zorgen we zelf wel voor.

Nog wat koffie-weetjes:

Saai werkoverleg? Verplaats het naar een verrassende omgeving.

Advertisements